úterý 8. října 2013

NEWS

Tak a je tu opět po nějaké době článek. :)
Ve středu 2.10. jsem měla narozeniny a hned ráno jsem byla dojatá ! :) Ráno mi mamka vešla do pokoje, v ruce mobil a hrála narozeninová píseň, jejíž slova mě opravdu dojala. A další překvápko mě ještě čekalo.. Dostala jsem formu na muffiny, boty do práce a dvě veganské kuchařky. :') Samozřejmě, to byl dárek i od táty, ale prý bylo vše z mamky hlavy. :D
Ten den byl i Světový den hospodářských zvířat, každoročně se koná v Praze a v Brně smuteční pochod, letos jsme ho poprvé uskutečnili v Českých Budějovicích, sešlo se nás kolem dvaceti a já v průvodu nesla s ještě s jednou holčinou transparent. :) Na fotky z průvodu můžete mrknout zde a tady je i video
Poté jsme si šli sednout do Hostelu. :) Mě pak ujel autobus a musela jsem volat tátovi, aby pro mě dojel. :D
Jinak na fb stránce mám už 102 lidí a moc mě to těší. :')
A další novinky ? Pořád chodím do práce na zkoušku a začala jsem chodit do programu pro Absolventy bez praxe do 30 let. :) Včera jsem měla první sezení, zítra mě čeká druhé, celkem jich bude pět. Poté už budu mít konečně smlouvu na HPP. :)
A teď vám sem hodím nějaké ty fotky. ;)

dárečky od našich :')


Pohoštění pro příbuzné :)



2 komentáře:

  1. Ooo tyhle dvě knihy jsem si přála k Vánocům, boužel mi ale babi koupila předčasně k Vánocům zimní bundu, a tak na knihy si musím našetřit sama. Sice zatím nedostatek nápadů nemám, vaření je jedna z mých nejoblíbenějších činností, většinou recepty i sama vymýšlím, ale inspirace není nikdy dost .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se někdy sejdem, tak knížky vezmu a můžeš si je prohlédnout. :))

      Vymazat