neděle 29. září 2013

BORING SUNDAY

Přemýšlela jsem nad tématem článku a nic kloudného mě nenapadlo.. nechtěla jsem se pouštět do ničeho složitějšího, přece jen, je neděle a to se nic nedělá.. :D ale očividně to neplatí všude, protože musím sedět v práci ( !!) 12 hodin ( !!!) a je tu hrozná nuda. :D

Na fb stránce se přibližujeme už k 90 lidem, moc mě to těší. ♥ a zde na blogu už mám několik čtenářů, dělá mi to nesmírnou radost. :)

Jinak se můžete těšit na nové recepty, články o kosmetice a možná i o cvičení... nechce se překvapit. ;)

Už se hrozně těším na středu, protože bude Světový den hospodářských zvířat a v Praze a Brně se každoročně koná smuteční pochod a letos to bude poprvé v Českých Budějovicích !! :) A já jsem zástupce svolavatele, ha ! :D A zároveň ten den mám narozeniny, ha ha ! :D :D

Plánujete v nejbližších dnech něco ? :))

Přeji všem hezký nedělní večer a Go Veg. ;) ( asi to budu psát na konec každého článku, nějak se mi to zalíbilo - co myslíte ?)



Žádné komentáře:

Okomentovat