neděle 25. srpna 2013

VÍKEND

Tak, jak jsem slíbila, je tu článek z celého víkendu. ;)

V sobotu jsem byla pozvána na oslavu narozenin mé nejlepší kamarádky, známe se už od první třídy základní školy, slavila dvacetiny. Oslava probíhala u ní doma s ostatními kamarády a jejím přítelem.
Co se týče pohoštění, tak tam byly samé jednohubky, brambůrky, prostě klasika.. takže jediné, co jsem jedla, byly slané tyčky. :D
Oslava probíhala celkem v pohodě, až na občasné narážky od kamarádů ohledně toho, jak se stravuji.
Večer šly ještě na diskárnu, ale mě rozbolela hlava, takže jsem si šla před půlnocí domu lehnout.

Dvě kamarádky mi udělaly nesmírnou radost, nedávno jsem se zmínila, že by se mi hodila forma na muffiny a co oni udělaly ? Koupily mi ji ! A ještě navrch jsem dostala velice zajímavou knížku. ;)

A co neděle ? Proflákaná, venku bylo hnusně, pršelo, takže ven se jít nedalo. Ani cvičit se mi nechtělo, takže nic zázračného se nedělo. Akorát, jsem si k večeru pustila horor Insidious a docela mazec. :)

A teď vám sem hodím několik fotek. ;) Na oslavě jsem nefotila. :)

 forma od holek :)


můj sobotní a nedělní oběd :)

už jste měli tento džus ? já ho měla poprvé a úplně mě uchvátil :D :)


Jak jste trávili víkend vy ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat